Sica hangszórók a Sonopart kínálatában - de miért pont SICA?
SICA, az érzelmes racionalitás. Azt kell mondanom, eddig minden sikeres döntésünk szívből jött, legyen szó a Jantzenről, az SB Acoustics-ról vagy a Canare termékeiről. De a mi hatalmas szívünkbe sem férhet bele semmi, amiben nincs erőteljes, egyedi műszaki tartalom. A SICA hangszórók is így kerültek képbe. Igen, itthon ismeretlen, de jöjjön, legyen most is úgy, mitha saját magunknak vásárolnánk!
Szörnyű sors: a SICA Altoparlanti S.R.L. nem teheti ki a weboldalára referenciaként a legfontosabb partnereinek a neveit. Ugyanis a megrendelők ehhez kifejezetten nem járulnak hozzá. Ha most ide leírhatnék pár nevet a listából, rögtön nyilvánvalóvá válna, hogy miért nem. De azt leírhatom, hogy a PA, a stúdió és az otthoni high-end tényleg meghatározó nevei vannak a sorban. Mivel a SICA az első bő két évtizedét csak gyártói beszállítással töltötte (OEM), így a kisebb felhasználók számára a brand-jük teljesen ismeretlen maradt sokáig.
Írás közben gondolkodtam azon is, hogy ezt megemlítsem-e itt egyáltalán, hiszen visszaolvasva olcsó dumának is tűnhet, láttuk már ezt a trükköt. De végül úgy döntöttem mégis leírom, mert a termékeik nyilvánvalóan minden tudást tartalmaznak, amit ma érdemes használni ebben az iparban, ezért hitelesek. Hosszú rostú papír membránjaik, és általában anyaghasználatuk, nagy linearitású motorjaik, koherens hullámfrontú koaxiális hangszóróik az abszolút élmezőnyt jelentik, miközben képesek gazdaságos hangszórókat is előállítani tényleg gazdaságos áron és konzisztens minőségben, és a sort lehetne folytatni. Márpedig nekünk kellett egy olyan partner, aki ezt mind egyszerre tudja, és az egyedi igényeinket (vagy partnereink egyedi igényét) is ki tudja elégíteni. Ez fontos, sőt, a jövőben még fontosabb lesz, és reméljük hamarosan kiderül az is, hogy miért (bocsánat a hatásvadász ködösítésért, de kénytelen voltam). Tehát ahogy eddig is, több legyet kívántunk lecsapni. Saját fejlesztéseinkhez kerestünk hozzáértő és megbízható partnert, egyúttal vevőinket is hitelesen akartuk támogatni kereskedelmi ténykedésünk során.
Ha az érzelmi szálon haladnék tovább, ki kellene fejtenem azt az amúgy elég ostoba közhelyet is, hogy az olaszok ott vannak a szeren hangszóróban, és nem a vezetési élmény miatt, mint az autóknál, hanem itt az innovatív tervezés, a műszaki tartalom és a gyártási minőség az, ami az élvonal. De nem ezt teszem, és még csak nem is technikai, hanem gyakorlati szálon fogom folytatni. Nagyon hamarosan!